wtorek, 21 kwietnia 2015

Pobudź sie z głową abyś nie stracił głowy !




Tak ten artykuł będzie o produktach typu pre-workout.

Czym jest odżywka przedtreningówka lub jak to niektórzy piszą preworkout?

Specjalny kompleks substancji mający zwiększyć nasza efektywność oraz wydolność treningową. Dzieki niej otrzymamy lepszą pompe oraz czucie mieśniowe, pobudzenie oraz kilka innych mniej ważnych benefitów.

Na papierze brzmi to świetnie, wypijemy magicznego szejka wezmiemy 2 kapsułki i mamy siłę której "nie mieliśmy" a jak jest naprawdę?


Wszystkie suplementy które znajdziecie w sklepach są względnie bezpieczne, właściwe jedyne zastrzeżenia negatywne mam własnie co do przedtreningówek dlaczego?

Te niebezpieczne...

Zawierające substancje zakazane, mające mega negatywny wpływ na nasz układ nerwowy. 

Opisze to na swoim własnym przykładzie:

Pół roku temu pracowałem w biurze + prowadziłem treningi personalne generalnie moj dzień rozpoczynał się o 6 nad ranem kończył o 24-1. Po pracy wracałem jadłem posiłek no i brałem mocną przedtreningówke. Jaki był efekt?

Po pracy byłem mega przemęczony, często zdarzało się żę po prostu miałem ochotę iść spać o godzinie 18. Po wypiciu przedtreningówki nagle nogi same ciągnęły mnie na trening, zmęczenie momentalnie mijało, wracały chęci do targania żelastwa.




Teraz jedynie można zastanawiać się jak negatywny wpływ na nasze zdrowie mają "nieodpowiednie przedtreningówki"

Organizm daje do zrozumienia swoim zachowaniem "hej nie mam siły ! Daj mi odsapnąć" My natomiast wbrew temu wszystkiemu idziemy na mega cieżki trening.

 Kuriozalne ale mogę porównać to z pójściem na trening chorym z wysoką gorączką 


Sa też i dobre...


Jakie więc przedtreningówki wybierać? I czy w ogóle warto je stosować?

Warto je zastosować  kiedy:

- jesteśmy na redukcji, podaż kcal jest obniżona pompa jest mało wyczuwalna. Skupienie oraz pobudzenie jest też na bardzo niskim poziomie lub w ogóle nie istnieje
-brakuje motywacji, tak ! Każdy ma w roku kilka gorszych chwil. Kiedy ciężko się zebrać na trening, cieżko wstać z lóżka. Użycie przedtreningówki jest wręcz wskazane !



Tak naprawdę nie ma idealnej przedtreningówki dla każdego. Każda osoba ma inną tolerancje na pewnie składniki pobudzające. Napewno często spotkaliście się z opiniami typu "przedtreningowka X jest najlepsza" po czym druga osoba mówi że nie czuła kompletnie tego suplementu.


Przy wyborze należy zadbać o to aby przedtreningówka.

-zapewniała długotrwałe pobudzenie utrzymujace się przez cały trening
-stopniowo zmniejszała swoje działanie, nie będzie tzw "zejścia " które jest bardzo nieprzyjemne
-oferowała lepsze ukrwienie mieśni, ale bez przesadyzmu. Po 1-2 seriach danego ćwczenie nie możemy mieć pełnej pompy mieśniowej danej parti
-Miała dobre proporcje BTW ! mało ilośc cukrów prostych. Ogólna mała kaloryczność. Obecność aminokwasów rozgałęzionych


Moj osobisty Typ to AMG firmy Hi-tec
W moim przypadku odżywka daje mi dobra pompe,pobudzenie oraz brak zejścia. Dodatkowo jest skąpa w kcal !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz